יום שבת, 5 במאי 2018

נוגסים בתפוח

5 במאי, 2018 יום שבת
יום נישואין שמח לנו!
איזה מקום מדהים לחגוג בו 7 שנות נישואין....
אין ספק שבשע השנים הקרובות ננוח;)
איזו עיר משוגעת ומשגעת,
כמה אנשים מכל הסוגים המינים הצבעים והגדלים... רועשת,מהבהבת, מהירה, עמוסה!
הרגליים עובדת יותר מהכל הייק שעשינו, בהליכות אל ומהרכבת התחתית, הילדים אלופים ונהנים מכל הטייס המיוחד שיש פה, מגני השעשועים, בסנטרל פארק, הבניינים הגבוהים ומהרכבת!
ניר סיפר להם שיש אנשים שחיים במנהרות של הרכבת ודן מרותק לחלון ומחפש אותם...
עכשיו רבע לאחת עשרה בלילה, והגענו לפני שעה למלון, אחרי שבילינו יום מקסים.
בבוקר פגשנו את פלור והבנות בגן שעשועים ליד הבית שלהם, הילדים שיחקו ביחד ואנחנו דיברנו והיה ממש נעים וכיף, נשנשנו קוראסון מחנות מגניבה מדי, נפרדנו ולקחנו את הרכבת ל upper west, לפגוש את המשפחה - שרי, אילנה ודיוויד, בן וג'ודי וקייל ולינדזי, לפיקניק של צהריים ב River side park. היה כל כך כיף, הילדים כל כך אוהבים להיות מוקפים במשפחה - מחמם את הלב. נינה כבר ממש עצמאית, הולכת לכל מקום, אוכלת.. כמה שהיא גדלה!!
בערך בארבע עלינו לדירה של דיוויד ואילנה שצמודה לפארק, הילדים ראו סרט ובילינו יחד. אכלנו פיצה ניו יורקים טיפוסית ומעולה, ודיוויד כיבד אותנו בהקמת כוסית של וויסקי משובח לכבוד יום הנישואין! תודה!
אתמול, יום שישי, חשבנו שנעשה יום באיזי...
לא ממש המקום לתכנן דבר כזה;)
היינו ב ground zero,  באנדרטת הבריכות. ממש מרשים וחזק לעמוד מול המקום הזה, שפעם עמדו בו שני בניינים עצומים שברגע אחד של רוע שפל נפלו והותירו את החלל העצום הזה. המקום מלא במבקרים שבאים גם לאנדרטה וגם למוזיאון, אנחנו לא היינו במוזיאון.
אח''כ הלכנו לגן שעשועים ליד, שם פגשנו את בן ובילינו איתו קצת.
בדרך מהסאב למלון עברנו Union square, הלכנו בשוק היפה...
חזרנו למלון להתקלח ותיכננו להגיע לדן ופלור להדלקת נרות בחמש ב lower East side ובשש וחצי לארוחת ערב ב upper west side...מאתגר! העובדה שפספסנו תחנה והגענו לברוקלין ברידג' לא עזרה לעמידה בזמנים וגרמה לנו לאחר בחצי שעה למסעדה... אבל הצלחנו בכל זאת להגיע אל פלור ודן והיה שווה מאוד! שתינו בירה והדלקנו נרות, קצר ומדויק! הילדים שיחקו ושמחנו מאוד להיות בבית שלהם ולראות איפה חיים פה בניו יורק!
דן הזמין לנו הובר ודהרנו למסעדה -Dynasty, מסעדה סינית טעימה מאוד, בהמלצתו של דיוויד. אכלנו ונהננו וקינחנו בגלידה Milk ברחוב.
הגענו למלון עייפים ושמחים מאוד, אחרי יום די עמוס בסופו של דבר;))

יום חמישי, עוד יום נפלא! היה מאוד חם, שמיים כחולים ויפים. הלכנו ב High line, מסילת רכבת עילית שהוצאה משימוש ונתנו לצמחייה טבעית לגדול עליה. המסילה עוברת באיזור המערבי meatpacking district. המון פרחים ואיזו ישיבה מוצלים, מאוד נעים. בסוף מגיעים לצ'לסי מרקט, איזור עם הרבה דוכנים ומסעדות. מזכיר את השרונה בתל אביב ;)
אכלנו טאקו של צהרים ב Los tacos#1, טעים מאוד, וחזרנו למלון לקפה ומנוחה קלה.
יצאנו שוב לפארק ליד המלון, שבו היו מזרקות מים והילדים נכנסו לתוכן ושמחו מאוד. פגשנו שם את אילנה ודיוויד שבאו לפגוש אותנו אחרי העבודה.
הלכנו לאכול פיצה ב Eataly, מתחם ענק של אוכל איטלקי- כל המאכלים האיטלקיים שאפשר לחשוב עליהם במקום אחד! הפיצה היתה מעולה, והחברה של אילנה ודיוויד עוד יותר;))
חזרנו למלון ואחרי המקלחות לילדים ניר יצא עם אילנה ודיוויד לשתות בירה - בליין!
מחר- צפוי גשם... התכנון היה להיות בסנטרל פארק ולפגוש את המשפחה של דיוויד, נקווה שנצליח.
ובבוקר אולי נספיק לפגוש שוב את דן ופלור:)
הימים עוברים מהר כל כך פה, אנחנו לא מאמינים שבעוד ארבעה ימים נהיה בדרך הביתה!!!