יום שלישי, 8 במאי 2018

לילה אחרון

שבוע בניו יורק מסתיים הלילה,
11 חודשים של מסע משפחתי...
קשה לעכל,
אנחנו נפרדים, וכל פרידה מקרבת אותנו למפגש מחודש עם ההורים, הסבים, האחים, הדודים החברים והארץ.
אנחנו כל כך מתרגשים, הילדים כבר בעננים ומתקשים להכיל את ההתרגשות שלהם.
היום, שלישי, בילינו בברוקלין, הלכנו לראות את ה"חסידים" בוויליאמסבורג. היה מגניב ומעניין, כמו זמן שקפא. אכלנו סנדוויצ'ים עם לקס ודיברנו קצת עם החברה במאפייה, אחד סיפר שבדיוק חזר מההילולה במירון...
האיזור הזה בברוקלין,(בכיוון ההפוך מוויליאמסבורג), מאוד משפחתי ונעים וישבנו שם בפארק ומאוד נהננו.
חזרנו לאיזור המלון ונפגשנו עם פלור שהגיעה במיוחד להגיד שלום, מקסימה כזאת!
המשכנו קצת לבדנו בפארק מדיסון עד שאילנה ודיוויד הצטרפו בחמש וחצי ובילינו איתם. אכלנו יחד ועלינו לגג של בניין גבוה להשקיף על הנוף היפה של עיר המגדלים.
בשבע וחצי התפצלנו- ניר הלך לפגוש את דנצי לבירת פרידה ליד המלון, ואנחנו המשכנו לקינוח ב Eataly.
רות היתה כבר ממש ממש עייפה. חזרנו יחד למלון, אספנו את ניר מהפאב ונפרדנו מדנצי ועלינו עם דיוויד ואילנה לארגוני הלילה. קשה להיפרד!
בסופו של דבר, אחרי חיבוקים דמעות והבטחה לבוא ולבקר בקרוב, נפרדנו.
הילדים נרדמו בשנייה ואנחנו קצת מארגנים פה את הדברים.
לילה אחרון. לא להאמין שהגיע הרגע.
אתמול, יום שני, טיילנו לברוקלין ברידג', לפארק החדש תחתיו ולשכונת דאמבו המפורסמת. היה כיף ויפה ומזג האויר היה מצוין. אילנה באה לבקר אותנו בערב ואכלנו יחד גלידה:)
בשבת בילינו עם דן ופלור בבוקר בדירה שלהם, ובשתיים עשרה נסענו יחד בסאב למפגש המשפחתי בסנטרל פארק. דוד מוטי הפתיע והגיע גם הוא לניו יורק לשמחתנו הרבה! מזג האוויר היה לטובתנו ואף על פי שהיה קריר- לא ירד גשם! יכולנו להיות בפארק בכיף, ופגשנו גם את המשפחה של דיוויד. בילינו צהריים נעים ומיוחד יחד, הילדים אוהבים כל כך את המשפחה ורואים שזה הדדי. כיף כיף.
ליווינו כולנו את שרי ומוטי למלון בחמש, ולאחר שהרמנו כוסית יחד ( עם יין ששמרנו מדרום סיליקון וואלי)  נפרדנו מהם בצער גדול.
הצטמצמנו והמשכנו לבית של אילנה ודיוויד עם ג'ודי ובן. אכלנו יחד ארוחת ערב והספקנו להינות קצת יחד עד הטיסה שלהם לאטלנטה.
עוד פרידה עצובה.
לא תהיה ברירה ונהיה חייבים להתראות בקרוב!
אנחנו כל כך מודים על הזמן המיוחד הזה שהיה לכולנו ביחד, הביקור הזה בניו יורק היה מיוחד במינו וזה מדהים שכולם עשו את המאמץ והגיעו לפגוש אותנו כאן. תודה!!