יום ראשון, 16 ביולי 2017

Adirondack!

כבר לילה שלישי באדירונדק, ניו יורק, 
כשהגענו לכאן השמיים היו מעוננים בכבדות, כל הלילה היה גשום מאוד והתחזית לימים הקרובים היתה גשום... כבר ממש התבעסנו, מה נעשה עם הילדים בגשם הזה בקראוון? אנחנו עלולים ממש להשתגע... כבר חשבנו על תוכנית מגרה והשלמנו עם המצב. 
ובבוקר, רכס אדירונדק חיך אלינו;) וכבר שני ימים אנחנו בשמים כחולים, איזה כיף!
אתמול טיילנו ב mt. Jo, טיול קצר יחסית, עם פסגה תלולה ומרהיבה, ו.. היה שווה כל צעד. הגענו לפסגה כעבור שעתיים, אחרי הליכה בשבילים מבוצבצים, דילוג על אבנים, בתוך יער אפוף יתושים... 
בסוף המסלול שחינו באגם היפיפה, Lake heart.


הילדים כל כך שמחים ומתרגשים מהנופים שאנחנו רואים וממש יודעים להעריך את היופי. 
בכל יום לפני השינה אנחנו כותבים ביומנים שדנה וגיא הביאו, "ממה הכי נהנתי היום?", והרבה פעמים ההנאה היא מהטיול ומהנוף:)) 

היום חשבנו לעשות שני מסלולים קצרים יחסית, אחד לפסגה ואחד למפל, בסוף הספקנו רק אחד, מפני שבבוקר עברנו ליד מגרש בייסבול והחלטנו לעצור ולראות את המשחק. אז עמדנו ליד הגדר וצפינו במשחק בייסבול מקומי, ומזל שעשינו את זה, מאחר ובשביל דן זה היה הדבר שהוא הכי נהנה ממנו היום;))
עוד שראינו היום- נחש אוכל צפרדע! תפסנו אותו ( האמת שדן תפס) ממש בשעת מעשה, באמצע השביל, וראינו אותו מתרחק עם הצפרדע, כשהיא בתוך הפה שלו, המורם למעלה תוך כדי זחילה. צילמנו, נראה אם אצליח להעלות, אם לא עכשיו, בהמשך;)




מחר, ככל הנראה יהיה היום האחרון שלנו בקמפ סייט הזה, Draper's Acres, שבהתחלה היה קמפסייט די סתמי, אבל עכשיו המחשבה לעזוב מחר די מעציבה... מאחר והשכנים טובים בעינינו;) פגשנו כאן זוג קנדים מקסימים - נינה:)) וג'ק, ושני הבנים המתבגרים שלהם. הם מטיילים באיזור במהלך השבועיים הקרובים בRV שלהם, וזו הפעם השלישית שהם עושים טיול כזה. כיף לראות אנשים צעירים שיוצאים פעם בשנתיים שלוש לתקופה משפחתית אינטנסיבית שכזו. ובכלל היה לנו כיף לפגוש, לדבר, לראות שמפה לשם עם אוקיינוס גדול ביננו, יש לנו הרבה במשותף וכולנו מתמודדים עם עניינים דומים. 
בכלל טיול כזה כמו שאנחנו עושים מפגיש אותנו עם הרבה מקורות השראה לרעיונות, לדרך חיים, לבחירות ומסוגלות של אנשים, משפחות... 
כיף גדול. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה