יום שישי, 7 ביולי 2017

עדיין בניו המפשיר - הרים לבנים (ירוקים)

לפי התכנון...
אנחנו אחרי שלושה טיולים.
אתמול שניים קטנים -  Dianas-Baths (קישור) + The Square Ledge Trail.  והיום אחד ארוך - 4.4 מייל (7 ק"מ) - Lowe's Bald Spot.
ביום הראשון (חמישי) קמנו מוקדם ובתשע כבר היינו בדרך לדיאנס באת'ס - ממש מקסים! מזל שהגענו מוקדם מאחר ויש שם עומס גדול ואנשים מסתובבים ברונדלים ומחפשים חנייה (כשיצאנו היינו עדים לזה...) המסלול ממש קצרצר ואז מגיעים למלא בריכות ומפלים נפלאים, המיים קפואים אבל זה לא הפריע לדן ורות להתרחץ ולהינות:)
בתחילת הדרך היו המפלים האלה שייכים למשפחה שהשתמשה בהם למנסרה. מאוחר יותר הבינו את הפוטנציאל התיירותי ומאז... הבריכות ככ צלולות ויפות שאומרים שהאלות היו יורדות לרחוץ בהם... וגם אנחנו.

רוג'ום...

מאוחר יותר, אחרי ארוחת בוקר/צהרים, טיפסנו על צוק שמשקיף על Mount Washington, הטיפוס היה סביר וכשהגענו נפתח לפנינו מראה מרהיב של נוף מופלא!
הילדים היו מהופנטים, היו שם גם מטפסי הרים שטיפסו על הסלע עם חבלים ודן ורות מאוד התעניינו בזה. קצת נשנשנו קצת ציירנו ונחנו - וירדנו בחזרה. החלטנו שמחר אנחנו מסוגלים הרבה יותר!

שלל מהדרך

וכך, היום, עשינו טיול של 7 ק"מ בעלייה, שזה הכי הרבה שהילדים עשו עד כה. לרות היה קצת קשה אבל דן טיפס בקלות (שעתיים וחצי עליה וירידה בשעה ושלושת רבעי) הדרך היתה נעימה ומוצלת בתוך היער ומלאה בנחלים קטנים. עלינו גבוה מאוד ולבסוף הגענו לפסגה, השקפנו על הר וושינגטון שהיה קרוב אלינו מאוד וגם לצד השני בו היינו אתמול.  אכלנו נחנו וצברנו כוחות לירידה. היינו מאוד גאים בעצמנו ושמחנו בעיקר על תחושת המאמץ והמסוגלות:)) הנוף, שוב, היה מרהיב, למרות שהנוף שראינו ב - square ledge היה יפה יותר...
 מפל מוזהב...

הביתה (לקראוון) והכנו טורטיות לארוחת ערב מוקדמת. חשבנו שהילדים יהיו מעולפים אבל עוד היה להם כוח להמשיך ולשחק פה בגן שעשועים...
היו לנו יומיים מעולים!!
מחר נקדיש לסידורים, סיבוב בעיר וקצת קניות,  וביום ראשון אנחנו ממשיכים בחזרה לוורמונט לאיזור של moss glen falls .