יום שבת, 22 ביולי 2017

blueberry mt. Adirondak- picturs וגם הגענו לאלף האיים🙂

some picturs

הי, לאחר שבוע +יום באדירונדק המשכנו הלאה... עכשיו אנחנו ב"אלף האיים"
לפני שאכתוב על מחוז אלף האיים, נסכם ונגיד שרכס האדירונדק היה ממש ממש מגניב. הקמפ שלנו היה מאוד קרוב להמון טרקים יפיפיים, כבשנו המון פסגות והכרנו אנשים נחמדים. חוץ מזה עשינו לנינה אזרחות וסיימנו עם החלק הבירוקרטי של הטיול ועכשיו אנחנו פנויים להמשיך לעבר ושינגטו בקצב שלנו👏😎

Watkins Glen s.p, Finger lakes region NY

אז קצת על אלף האיים... לטעמי האישי, over rated, כמו הרוטב הבכלל לא טעים..
הגענו לקראון פארק של KOA שנחשב לרשת פארקים מאוד טובה ( אפילו עשינו מנוי..) אחהצ של יום שבת. הפארק היה מאוד עמוס, מלא קראוונים צמודים אחד לשני, והכל על אי שמשקיף על אגם אונטריו. ( Lake Ontario). אומרים שכאן יש את השקיות הכי יפות בניו יורק. זכינו לראות שתי שקיעות , אחת מעוננת ואחת עם שמיים בהירים, שתיהן יפיפיות, ויחד עם זאת.. הכנרת שלנו לא נופלת מהן:)
בסכה, אעפ שאנחנו לא שמחים על העומס, יש לנו חוויה די נעימה, בעיקר מלהיות אחד עם השני.
עשינו לנו יום בריכה וטיול רגלי בפארק הגדול. ישבנו על שפת האגם והיה ממש נחמד. הרבה מהקראוון התקפלו ונסענו ביום ראשון ונפתח מרחב נשימה. בערב יום ראשון, אחרי שצפינו בשקיעה מדהימה נכנסנו לישון וכל הלילה ירד גשם. היה לנו מאוד קשה להרדם בגלל הרעש על הקראוון.
ניר יצא החוצה לקפל את הגדול בגלל הרוח החזקה. בבוקר, עדיין המשיך המבול ואנחנו היינו צריכים לצאת לדרך... קיבלנו את הדברים ורצנו לאוטו ( ניר הגיע סחוט לגמרי..) ויצאנו לעוד שלוש שעות נסיעה ( שלנו לוקחות 5) לכיוון Watkins Glen.
באמצע הדרך עצרנו לקניות- אז גם נגמר הגשם, ובהמשך הדרך נהננו מנופים מרהיבים.
קצת מזכירים את הנוף לכנרת, רק טיפה יותר מרחבים פתוחים וההרים מסביב פחות גבוהים. הרבה שדות חקלאיים, קצת אמישים, ( ראינו כרכרה עם סוס) הרבה כרמים ויקבים.
בסופו של דבר הגענו לסטייט פארק והנה אנחנו.
בלי הוק אפ בכלל - מאוד נחמד לנו ככה.. אחרי מקלחות וארוח. ערב מעולה, וקצת חברותא עם השכנים שלנו מסביב למדורה.