יום שבת, 25 בנובמבר 2017

יוצאים מסן פרנסיסקו

25 נובמבר, יום שבת 12:18
זהו,
שבוע בסן פרנסיסקו נגמר ועבר. האמת, עצוב לנו... ממש נהננו!!! הדירה היתה נהדרת מפנקת ועשתה געגוע ליציב, לתשתיות, לנוחות. ובכלל, העיר סיפקה לנו מלא מתנות ומפגשים משמחים מאוד:))
לסיכום החוויה נגיד, שהעיר מדהימה! נקייה חברותית, נופים מדהימים מכל גבעה ורחוב, מלאה אטרקציות כמו נשיונל פארק, צבעונית ומאוד kids friendly, הרבה טבע, מסלולי טיול וגני שעשועים מושקעים, מוזיאונים ועוד ועוד. שווה ביותר ואנחנו ממש שמחים שהגענו לכאן!
עברו עוד 4 ימים שלא עדכנו, אז ננסה לכסות את הכל-
ביום שלישי הלכנו לגולדן גייט ברידג', מזג האוויר היה מושלם! טיילנו במדשאות ובמזח ועלינו להייק אל הגשר. שם ניר נזכר שהלך במקום הזה עם דנצי ( חבר טוב של ניר מניו יורק כיום שלא ראינו מאז שדן נולד..) וכתב לו הודעה שאנחנו כאן. מיד דן התקשר ואמר שהוא פלור אשתו ושתי הבנות, מגיעים ביום רביעי לסן פרנסיסקו! מה הסיכויים..!
בהמשך היום היינו בגנים היפים של המשכן לאומנויות, קצת גן שעשועים לילדים והביתה.
ביום רביעי הלכנו לגולדן גייט פארק- לגן התה היפני, ואחריו הלכנו לרחוב HAIGHT פינת ASHBURY לקנות קצת וינטאג' ( ניר חולצה ואני מגפיים) ופגשנו את דורית, חברה של ריקי שחיה בעיר, לארוחת צהריים במסעדה ויטנאמית. איזה אוכל טעיםםםם  ממש שמחנו על ההזדמנות להפגש ולהכיר את המטבח הוייטנאמי!
ביום חמישי נפגשנו עם פלור ודנצי ויחד עשינו הייק קצר בחוף המערבי של העיר ב Lands End. כזה כיף להפגש עם חברים, משפחה עם ילדים, לדבר להתעדכן ולשוחח קצת שיחת גדולים... הילדים שיחקו ביחד עם סשה שהיא בגיל של רות וגם לנינה היתה חברה בגילה- מיקה. אחרי ארוחת Thanks giving משותפת וטעימה הלכנו לגן שעשועים. מאוד נהננו ובשמחה קבענו לבלות גם את שישי יחד.
נפגשנו בבוקר בצ'יינה טאון והסתובבנו יחד ברחוב עד הצהריים, ואז הלכנו/ נסענו לאכול צהריים ומשם לגן שעשועים. כמה פשוט ככה כיף. קינחנו בקבלת שבת משותפת עם נרות וחלה ויין ושירים שבת, ונפרדנו בהבטחה להפגש שוב במאי, ואולי גם קודם. כיף!
בערב הזה האחרון, ירדה עלינו עצבות, של פרידה מהכיף שהיה והנוחות שבדירה והמפגשים המהנים.
הבוקר התארגנו ויצאנו לדרך. הספקנו לעצור בבית של צער גידול בנות Alamo park לתמונה, ונסענו להביא את הקראוון.
תודה לסן פרנסיסקו, לאנג'לה וסוניל, לחברים ובעיקר לננוצ' שרכש ורוכש ככ הרבה חברים בדרכים.