יום שני, 20 בנובמבר 2017

San Francisco









יום שני, 20 בנובמבר 2017, סן פרנסיסקו
טוב, כבר יומיים שאנחנו כאן וחייבים לעדכן!!
בדירה של אנג'לה, המפנקת מאוד, באיזור מעולה- חצי שעה הליכה מהמזרח מצד אחד ומהגולדן גייטס ברידג' מצד שני, ובין לבין כל שאר האטרקציות...
כזאת מתנה, כנראה שלא היינו מטיילים ככה בעיר בלי ההזדמנות הזאת. גם יקר פה מאוד וגם זה לא מקום לקראוון... והנה אנחנו- שבוע שלם בעיר הנפלאה הזאת. תודה!
אז ביומיים שאנחנו כאן, הספקנו כבר די הרבה.
אנחנו חושבים שסן פרנסיסקו מאוד מגניבה, מלא בתים מקסימים ומיוחדים בכל מיני צבעים, אוויר נקי וצלול, נופים נהדרים מכל רחוב שמציצים בו- אם בגלל הבתים, הרחובות התלולים, הנוף של הנמל שנגלה, או כולם יחד.
אתמול היה יום מקסים, קריר וכחול ונקי. ירדנו לנמל, לראות את רציפי הקראבס... ובדרך עצרנו ברחוב המפותל ביותר בעולם, lomdard, וצילמנו תמונות יחד עם הרבה תיירים. גם הנמל היה עמוס בתיירים, ראינו מלא שרימפס וקראבס בבריכות, דוכנים של מאכלי ים ( שבאופן אישי לא ממש עשו חשק), נכנסנו למוזיאון של מכונות יריד מגניב וראינו צוללות וספינות מלחמה. הלכנו לראות כמובן גם את אריות הים ששוכבים על הרפסודות ועושים הצגה מעולה לכל מי שמגיע להסתכל- רבים, דוחפים, צועקים והכל במטרה עיקרית- לישון ולנוח.
פגשנו את קלי,(חברה של בן, בן דוד של ניר) שעברה לגור בסן פרנסיסקו לא מזמן ושתינו ביחד בירה, פיצה וגלידה;))
חזרנו גמורים... או לפחות חשבנו ככה עד עכשיו;)
היום.... הלכנו למוזיאון הexploratorium , מוזיאון מקסים וחוויתי ביותר. בילינו שם בערך מ11 עד 16, וראינו אין סוף של דברים מיוחדים ומעניינים. המוזיאון היה מלא בילדים וכולם עסוקים בניסויים ומשחקים - גם המבוגרים. המוזיאון מקיף ככ הרבה וקשה לעשות  את כולו ביום אחד, אבל פחות או יותר הצלחנו. היה ממש כיף. לוקח את המדעטק בחיפה 
העייפות והרגליים הכואבות, העלו אותנו על רכבת הטראם החשמלית שהיתה כמו קינוח מתוק ליום הזה. באמת חוויה לעלות ולרדת ברחובות פה, הילדים נהנו ושמחו מאוד.
והיום, באמת גמורים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה