יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

שבוע בDesert Hot springs!

נר שמיני, 19 בדצמבר 2017
אז...
כבר עוד מעט שבוע שאנחנו כאן, desert hot springs, במקום שנקרא "קטלינה ספא", ומהרגע שהגענו לכאן כולם רק נחמדים ומקסימים ולבביים אלינו מאוד!
הגענו ביום חמישי, אחרי נסיעה ארוכה והיינו עייפים, ולא היה לנו ככ כוח להכין משהו לאכול... ואז אמרו לנו שיש ערב לזניה! איזה כיף... הגענו ל"חדר האוכל" של המקום ( גם אוכלים וגם מתכנסים שם לכל מיני - מוזיקה, בינגו, הרצאות). מיד הכינו לנו שולחן, ערכו הגישו, עם קינוחים ושתייה, הביאו לילדים דובונים קטנים וחמודים במתנה, היה כיף כיף וטעים.
רובם כאן בגיל פרישה, ורובם מגיעים לכאן לתקופת החורף, לפעמים בארבעים שנים האחרונות ולפעמים בחמש ולפעמים כמונו, רק כעת. הילדים הם האור הגדול כאן וכולם ממש שמחים כשהם מופיעים בבריכה או בחדהא ומאוד רוצים לפנק אותם בהפתעות ולדבר איתם. ( ונותנים לנו מחמאות על איזה ילדים מקסימים יש לנו!:))
אז אנחנו לוקחים לנו את הזמן בו בנחת... יש פה שתי בריכות גדולות ובריכת ילדים וג'קוזי בכל בריכה, המים חמים בכל הבריכות מאקוויפר של מים חמים שממנו שואבים. הילדים ממש מאושרים ללכת לבריכה ומבחינתם לעשות את זה ורק את זה כל הזמן! אז חוץ מזה, הצלחנו גם לעשות עוד כמה דברים ממש נחמדים באיזור.
ביום שבת היינו ביריד desert Palm, עוד עיר באיזור. הסתובבנו בין הדוכנים וראינו ילידים שמנגנים מוזיקה אותנטית. היינו מוקסמים ומרוגשים וקנינו דיסק שמאז מככב באוטו. ברגע שדן שומע את המנגינה הוא מיד משתתק ובמשך כל הזמן רק מקשיב. ממש מרגשת אותו המוזיקה.
פגשנו גם אישה נחמדה שנמצאת בתהליכי גיור, ומוכרת כדורי לבד וזרעי סבון מההימלאיה כאלטרנטיבה טבעית ואקולוגית לכביסה ולמיבש. הילדים קיבלו כדורי לבד ריחניים וקנינו לנו זרעי סבון. ברכה אותנו ב"שלום", וחנוכה שמח! ומאוד התרגשה לפגוש אותנו. ממש נחמדה עם רעיון אקולוגי מצוין!
ביום ראשון הלכנו לנווה מדבר, Barker Damm. ממש מקסים, באמצע המדבר מלא דקלים מסוג וושינגטוניה, ובריכת מים טבעית, ממש פלא. עשינו הייק קצרצר ופיקניק. למדנו שאנחנו נמצאים על קו התפר בין מדבר מוהאבי למדבר קולורדו.
אתמול, נסענו לג'ושוע טרי נשיונל פארק.
עץ הג'ושוע הוא בעצם קקטוס יפה ומיוחד ובפארק המקסים הזה יש מלא עצים כאלה, ממש מכסים את השטח. מראה מרהיב!
עשינו שני ההייקים קטנים, הראשון, לסכר שנבנה בבריכה טבעית יפהיפיה, עם ברווזים, ועצים מסביב, שוב- באמצע מדבר יבש מלא בולדרים של גרניט מחוספסת. ההליכה היא בתוך "גינת" קקטוסים מכל כך הרבה סוגים שונים. הצבעים של הצמחייה והמגוון היו פשוט מדהימים! יצירת מופת של הטבע. ההייק השני היה ל" עמק הנעלם", שוב קקטוסים ובולדרים. המשכנו לתצפיות על כל העמק וסיימנו עם תגי ריינג'רס לילדים במרכז מבקרים. מיהרנו לחזור הביתה לקמפ, כי וויוויאן וג'יימס ( זוג שמגיע לכאן כבר 5 שנים ומארחים ( host) בקמפ) הזמינו אותנו לראות את תהלוכת הקלנועיות שיש לכבוד Christmas. הגענו בשש ורבע, ועשינו סיבוב קטן והבנו שהחמצנו אותה...
בבוקר כשפגשנו את וויוויאן ( הלכתי לעשות אירובי בבריכה;)) היא אמרה שהקדימו את התהלוכה ושהם ממש התאכזבו שלא ראינו אותה... אז.. היום בערב, אחרי שהדלקנו את הנר השמיני של חנוכה ( הקפדנו כל השבוע להדליק וגם לאכול דונאטס), כל הקלנועיות התארגנו לתהלוכה במיוחד בשבילנו, בשביל הילדים יותר נכון... איזה יופי! הם הגיעו בתהלוכה עם מוזיקה וממתקים לילדים עד לקראוון שלנו. פשוט לא להאמין. ככ נחמדים. הילדים ממש שמחו והתרגשו.
ג'יימס גם הציע לנו לקחת את ציוד הדייג שלו מחר וללכת לדוג בבריכה שיש פה. 
בקיצור, אנחנו מרגישים ממש אהובים פה:))

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה