יום חמישי, 14 בדצמבר 2017

San Diego Zoo!

יום חמישי, 14 בדצמבר נר שלישי
בדרך ל dsert hot springs,שניר אומר שהיא ידועה כאחות הרגועה יותר של palm springs.

אז נכון שאנחנו פחות באטרקציות המוגשות עם כפית, והרבה יותר אוהבים את הדבר האמיתי, הטבע, החיות, הנופים, ובכל זאת מצאנו את עצמנו בגן החיות! ידוע בשמירה הקפדנית שלו על איכות החיים של בעה"ח והגנה על מינים נכחדים, ועדיין- החיות בכלובים:(
לקחנו את האוטובוס לסיור המקיף, שהיה שווה בעיקר בגלל שזכינו בהופעה מדהימה של דובי הקוטב. ראינו אותם שוחים במים ומשחקים ביחד כמו ילדים. מחזה די נדיר לראות כי אח''כ רוב הזמן הם שרועים בתנוחה אחת רוב היום...
הכנו את עצמנו בצדק, ליום ארוך של הליכה מרובה. הכנו סנדוויצ'ים ופירות ובילינו 7 שעות בהליכה בתוך הגן.
ראינו גורילות ופילים (היה הכי כיף לדן), פלמינגו ופינגווינים, קרנף, ג'ירפות, זברה, קופים ( חמודים שקפצו מצד לצד) , בבונים עם תינוק קטן וחמודים שניקו כינים אחד לשני, טפיר, אוכל נמלים, ציפורים, עכבישים, נחשים... ראינו נמר, ששכב על הצד והיינו ממש קרובים לפנים שלו והוא הסתכל עלינו בעין עייפה.
כשהגענו להיפופוטם זכינו בהופעה מדהימה!! בהתחלה לא ראינו אותו ואז הוא התגלה בקצה הבריכה שלו - מנומנם... ואז!
הוא יצא לשחייה לאורך הבריכה ( רואים גם בתוך המים וגם מחוץ) ואנחנו אחריו. הוא שוחה בכזאת קלילות, כאילו הוא רוקד;)) ממש מרחף במים. ואז הוא ניקה את הפה ( או משהו) ופשוט פתח וסגר את הפה מלא פעמים תוך שהוא חובט את הראש ומכניס ומוציא אותו מהמים. ואז הוא שחרר מעיים;) ויצא שוב לשחייה ושוב עניין הפה ושוב שחייה. כל פעם שהוא שחה הוא התקרב אלינו ממש וראינו כל שערה וקמט ושן בפנים ובגוף. ממש חוויה מדהימה!
לסיום הלכנו לראות את דובי הפנדה היפים והמיוחדים ושמענו הסבר עליהם ועל הגורים שלהם. אמא פנדה בת 24, הבן שלה בכלוב לידה, ועוד זכר שיצא לגמלאות אז לא ראינו אותו. את כל הגורים שנולדים שולחים לסין בגיל 18 חודשים. לסין יש בעלות על כל דובי הפנדה בעולם.
לפני שיצאנו ראינו הופעת ג'ז נחמדה בכניסה...

לסיכום, ממש ממש נהננו והיתה חוויה כיפית ומתישה.
הגענו הביתה למרק טעים והדלקנו נר שני.

היום שוב נפרדנו מהאוקינוס, והפעם באמת.
ציירנו ציור בחול ועשינו טיול ארוך.
ועכשיו, אחרי שהצטיידנו בדונאטס וקניות אנחנו בנסיעה ובעצם מתחילים את המסע שלנו בחזרה אל החוף המזרחי..
בהצלחה!!! ונאחל לעצמנו שיהיה כיף ומהנה ומלא הפתעות משמחות ומיוחדות!

חג שמח:))

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה