יום שבת, 17 במרץ 2018

אטלנטה

18/3/2018, יום שבת, אטלנטה.
מחר אנחנו שבוע באטלנטה!  כמה כיף להיות בחיק משפחה שוב. התגעגענו כל כך.
בן וג'ודי קנו את הבית לפני ארבעה חודשים ובעקבות כמה בעלי מקצוע לא כל כך מקצועיים, הם עדיין בשלבי ההתקנות והגימורים- וכל זה בין לבין עבודה עמוסה של שניהם.
הבית ענק ומפנק מאוד ובן וג'ודי חמים ונעימים ומקבלים אותנו בלב פתוח ורחב. הגענו באותו יום בו ההורים של ג'ודי עזבו אחרי ביקור של סופשבוע, בו הם התקינו את הכיור במטבח שעד עכשיו לא היה. כך שאנחנו הגענו לפינוק של מטבח רחב ידיים ומתפקד.
על אף העבודה הקשה הם מגיעים בסוף היום בצפייה לראות אותנו, לדבר, לשחק עם הילדים, לעשות טיול בחוץ... ממש כיף לנו ביחד והילדים מרגישים את זה וזורמים ומשפרים מאוד את האנגלית שלהם.
במהלך ימי העבודה גם נחנו, גם טיילנו בפארק קרוב sweet water park, עשינו קניות, הלכנו לגן שעשועים לרכיבה על אופניים. הזמן עובר בכיף. חגגנו לנינה יומולדת עברי עם עוגה ושירים ביום שני. איזו גדולה הנינוש שלנו, לא להאמין שעברה לה שנה! נינה למדה לטפס במדרגות פה וגם להחליק לאחור עד למטה- מתוקה כזאת!

אתמול, יום שישי, עבדנו בגינה והתחלנו בפרוייקט ניקוי הקיסוס הטפיל שהשתלט פה, פרוייקט שסיימנו היום ביחד. גם שתלנו עציצי ירקות ונוי עם ג'ודי. בערב אכלנו ארוחת שבת טעימה ומפוארת יחד.
היום יצאנו לעיר לאכול ולטעום קצת מאטלנטה. עיר מאוד נחמדה. טיילנו קצת ונהננו ממזג אוויר מצוין. כשחזרנו הביתה יצאנו לעבוד בגינה עד הערב;))

מחר היום האחרון שלנו פה... כבר אנחנו מרגישים שיהיה קשה לעזוב:(
הכנו ג'חנון וניר ובן מתכננים עוד כמה פרוייקטים ( התקנת המדיח לשיפוץ לדק), וגם נסיים את "מצגת השקופיות" של הטיול שלנו.

החלטנו שלמרות התחזית העגומה ( גשם וקר) אנחנו נוסעים ל Smoky Mountains NP ובסופם לנסיעת נוף ב Shanandoa.
נצא ביום שני ואלה יהיו עשרת הימים האחרונים שלנו בטיול בקראוון. אחרי זה נגיע לפסח בפילדלפיה וניפרד מהקראוון לטובת קרקע יציבה אצל ביל וליסה.
וגם, עדכון קטן לימים שלנו בין פלורידה לאטלנטה:
ביום שישי נפרדנו מפלורידה, די בצער... ונסענו ל Dothan באלבמה. הגענו לקמפ נחמד ומיד נסענו לעיר כדי לראות שתי חנויות עתיקות. אכלנו ארוחת שישי ושבת בבוקר הלכנו לשוק פשפשים מקומי. היה ממש כיף. אכלנו בוטנים מבושלים במים מלח ( מרקם ממש דומה לשעועית מבושלת!) ותותים טריים וניר קנה מקדחה ידנית.

משם המשכנו ל Chattahoochee State Park, הגענו ממש מאוחר אז לא ממש הספקנו לחוות את המקום, גם התחיל לרדת גשם די מהר עד שנסענו משם למחרת לכיוון אטלנטה ל storage של הקראוון.