יום שבת, 24 במרץ 2018

להתראות סמוקי, שלום בלו רידג'...

יום שבת, מרץ 24. Waynesboro, הצד הדרומי של Shanandoa np.
מי זוכר שאתמול היינו ב Abrams falls בסמוקי... ??
אנחנו כבר כל כך רחוק משם, 530 מיילים, 5 שעות נסיעה משם ( בעצם 7 שעות ברוטו באוטו) כנראה הנסיעה הארוכה ביותר שעשינו בטיול.
התקפלנו בבוקר ויצאנו לדרך, ניר שם בניווט את היעד הסופי במרחק 5.5 שעות, אבל ידענו שנעצור בKOA באמצע הדרך... רק ש- שלג! נכנסנו שעה לפני ה KOA לנסיעה בשלג והחלטנו שאנחנו לא מעוניינים לעצור בקמפ מושלג. התחזית הראתה שהיעד הסופי והרחוק שלנו בשמש, אז נסענו לעברו.
הנסיעה היתה מפחידה והיינו צריכים להיות מאוד ערניים. בצידי הדרכים ראינו 4 תאונות והשלג לא הפסיק לרדת. מכל כיוון רואים רק לבן, כל העצים הדשאים והבתים צבועים לבן. נכון שיש בזה קסם ויופי, אבל גם צחיחות ועצב.  
בסופו של דבר זה רעיון מצויין שהמשכנו בנסיעה. כעת אנחנו נמצאים במרחק של חצי שעה מהכניסה ל sky line drive, ובמזג אוויר בהיר וסביר. כך גם נוכל להכנס ולנסוע בכביש ברגע שיפתח. (כרגע הוא סגור ונפתח לפרקים ולמקטעים לפי המשקעים)
ועוד ערך מוסף, לראות את השלג והקור של ארצות הברית, אפילו בסוף מרץ... ולהבין קצת יותר טוב את האיכות והחומר שנוצר ממזג אוויר שכזה. מרגיש שהכרנו עוד צד, שעד עכשיו נמנענו ממנו. (בצדק:)
הגענו בשש וחצי, לקמפ מאוד יפה, עם נחל באמצע, יער מסביב, דשאים ירוקים ומעט מושלגים. התקלחנו ואכלנו והילדים ישנים.
ומחר, נחים...

תודה לניר שהביא אותנו לכאן בבטחה ובשלום!
וכמה מילים על מפלי אברהם בסמוקי:)
הייק של 5 מיילים, ( 8 ק"מ) בתוך היער, עליות וירידות, גשרים ונחלים קטנים וגדולים. מאוד יפה, ובעיקר היה יפה לראות איך הילדים האלופים האלה הלכו את כל השביל בלי למצמץ! רציניים כאלה:)) וכמובן שהוסיף עניין הידיעה שסבא וסבתא ריקי ואבי טיילו כאן לפנינו:)







מתפללים לימים עם שמש ושנוכל לנסוע בכביש הנוף של שננדואה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה