יום רביעי, 25 באפריל 2018

שבוע אחרון בפילדלפיה

יום שלישי, 25 באפריל
25.4.2018
כבר שבוע עבר מאז שיצאנו מוושינגטון.

בערב האחרון שלנו בוושינגטון, שרי לקחה אותנו לקרקס - circus de soleil, והיה פשוט מדהים!!!
המופע היה בין שמונה לעשר בערב, והילדים, כולל נינה וכמובן שאנחנו, היו פשוט מהופנטים!
מוזיקה מדהימה, תחפושות מרהיבות, שימוש במים ואפקטים, ואנשים מיוחדים יוצאים מן הכלל ביכולות שלהם. אין מילים. הילדים לא הפסיקו לדבר על איש הגומי שראינו שהתקפל בצורה לא אנושית...
איזו אלופה שרי שלקחה אותנו לחוויה כזאת, פשוט אין מילים - תודה!! 

יום למחרת עשינו ביקור שורשים בבולטימור. הלכנו לשוק הדגים בעיר ומשם לבית הקברות היהודי, לבקר את הקברים של סבא וסבתא של ניר- שמואל ושושנה. היה ביקור מאוד משמעותי וחשוב. הילדים התיחסו לביקור בכבוד גדול ושמעו סיפורים על סבא וסבתא הגדולים שלהם. מאוחר יותר לפני שדן הלך לישון, הוא הבטיח שכשנמות, הוא יקבור אותנו בצורה יפה מאוד!
בסוף יום ארוך הגענו בחזרה ובשמחה אל הבית של ביל וליסה, שמארחים אותנו כאילו היינו ממש בני בית- לא מובן מאליו ואנחנו מודים להם על כך.
קיבלנו חדשות טובות - נעמי ובראיין והילדים יגיעו בסוף השבוע לביקור קצר ונזכה לעוד מפגש!!:)) את החזרה הביתה לורמונט הם יעשו ביוקון שהם קונים מאיתנו. כיף שהוא ישאר במשפחה;)
מכירת הקראוון מתקדמת ויש שני קונים פוטנציאליים שמתכוונים בתיאוריה לבצע קנייה האחד בשישי והשני בשבת- כל הקודם זוכה! העיקר שימכר!
ובין לבין, היינו בעיר ופגשנו את ארי, חבר של ניר, שהכין חומוס בפאב במטרה לגיוס כספים למימון ספרים לאסירים. הלכנו עם ביל וליסה ואכלנו חומוס טעים!
אנחנו הולכים להייקים עם ליסה בבקרים, לגן השעשועים, אוכלים יחד ארוחת ערב, שותים בירה בערב עם ביל והולכים לישון... יצרנו שגרה;)
הילדים התמכרו לאמבטיה משותפת ונראה שמאוד טוב וכיף להם.
אנחנו מאוד מתגעגעים ומרגישים את החזרה לארץ מתקרבת...
וגם - ניו יורק מתקרבת!!!
אנחנו ממש מחכים ומצפים לראות את כולם שם- את משפחת פינקסוביץ' למעט מוטי:(, ואת דנצי ופלור והבנות.
הרבה תוכניות!
ובינתיים... לילה טוב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה