יום שני, 16 באפריל 2018

וושינגטון DC

16 באפריל יום שני, ווירג'יניה
ביום שישי הגענו לביקור של שישה ימים אצל שרי ומוטי בלורטון, ווירג'יניה. כל כך כיף לנו!
מוטי ושרי מארחים אותנו ביד רחבה ביחידת אירוח של הבנין שהם גרים בו, ( דירת שתי קומות מפנקת ומאובזרת) ויחד איתנו הגיעו בליל שבת אילנה ודיוויד מניו יורק.
אנחנו הגענו בשעה ארבע,אחרי שעצרנו בדרך לרכוש שני סטים של קורנינג:) והגענו למזג אוויר נפלא ואפילו חם! חנינו והלכנו לראות את הדירה של שרי ומוטי שם פגשנו את שרי שקנתה עבורנו  מצרכים שיהיו בדירה שלא נצטרך לדאוג לשום דבר! התמקמנו בדירה שלנו ויצאנו לעשות סיבוב ברחוב. ממש רגע של קסם - הילדים שיחקו בפארק שמתחת לבניין, רוח נעימה נשבה, ואנחנו בבגדים קצרים.. הזכיר לרגע ערב קיצי בתל אביב. צעדנו ברחוב יחד ומוטי הראה לנו איפה מדליקים חנוכייה ומחליקים על הקרח בחורף. היה ממש נעים.
חזרנו לארוחת שישי טעימה ששרי טרחה והכינה עבורנו.
ניר נסע עם מוטי לאסוף את אילנה ודיוויד מתחנת האוטובוס, ולבסוף הלכנו לישון- עייפים ומרוצים:)
קמנו בבוקר ליום שאותו אירגן מוטי- יום במוזיאון Air& Space, עם מדריך אישי- שהיה הבוס הקודם שלו.
לצערנו הרב קראו למוטי בדחיפות לעבודה ( מה שהוא צפה מראש) והוא לא יכל להצטרף אלינו.
הגענו למוזיאון, אנחנו, שרי ואילנה ודיוויד ושם פגשנו את אל, שהיה מדריך משכמו ומעלה! ממש זכינו. למדנו על המטוס המהיר ביותר בעולםXR71, שנבנה בשנות השישים ומגיע למהירות של 2,200 מייל לשעה, וזה שנבנה לפניו במלחמת העולם השניה ע"י גרמניה הנאצית והגיע למהירות של 600 מייל לשעה.
משם המשכנו לספינות החלל שם ראינו את מעבורת החלל דיסקברי שטסה הכי הרבה משימות לחלל והייתה סהכ 364 ימים בחלל.

ואל סיפר לנו כל דבר שרצינו וענה בהרחבה מעוררת התפעלות על כל שאלה שהיתה לנו.היה בהחלט שווה.
אחרי מנוחה בבית של שעה, יצאנו להרפתקאה הבאה- ZooFary. גם זו תחת ניצוחו של מוטי, שהצטרף אלינו לשם. האכלנו את החיות- העיזים, הארנבות הצבים והג'ירף העצוב עם הלשון הארוכה מדי, שעומד לו בודד בכלוב ואוכל מלא גזרים וחסה ממבקרים:(
נסענו באוטובוס לנסיעת ספארי וראינו לאמות ואלפקות, ביזונים ויענים. הילדים ממש נהנו מכל החוויה, וגם אנחנו כמובן;)
חזרנו הביתה בחמש, בדיוק בזמן לכוסית של אחר הצהרים;))

ישבנו במרפסת המשותפת של הבניין עם אילנה ודיוויד בזמן ששרי ומוטי עלו לדירה לנוח קצת ולהכין ארוחת ערב לכולנו.
מוטי הצטרף אלינו וירדנו לגינה מתחת לבית.
הילדים רצו עם אילנה ודיוויד ושיחקו וכל כך שמחו!! מבחינתם הם יכלו לעשות את זה כל היום. כל כך כיף להם שיש להם עם מי לשחק ונראה שהם פשוט מאוהבים באילנה ודיוויד!
בשמונה חזרנו הביתה למקלחות לארגוני שינה ובתשע אכלנו ( רק המבוגרים, הילדים כבר הלכו לישון..) תבשיל בשר, פרי עמלה של שרי הנהדרת.

אחרי שמוטי ושרי הלכו לישון נשארנו עם דיוויד ואילנה לישיבה ארוכה אל תוך הלילה כמה כיף, וכמה נדיר.
רות העלתה חום והיתה מאוד מסכנה- מזל שהבאנו איתנו אקמול ילדים... שעשה טוב, והיא קמה כמו חדשה! ( אנחנו מאמינים שזה מוזיאוני הילדים שביקרנו בהם בפילדלפיה..)
ביום ראשון, נסענו לראות את הבית הישן של מוטי ושרי ( מהכביש, כבר יש שם דיירים חדשים..)

מעבר לרחוב היה בית שמוצע למכירה אז הלכנו כולנו לעשות סיור בתוכו- בית ענק ומפואר בקנה מידה שאנחנו לא מכירים... מעניין.

המשכנו לארוחת צהרים בארלינגטון, טעימה ונעימה, נפרדנו מאילנה ודיוויד שהיו צריכים לתפוס אוטובוס בחזרה, בצער, אבל גם בשמחה שנפגוש אותם בעוד שבועיים שוב בניו יורק!!

נסענו דרך פריחת הדודבנים היפה וחזרנו לדירה.
משם אני נפרדתי מכולם והלכתי למיטה- נדבקתי מרות כנראה ויצאתי מתפקוד...
קמתי לקחת אדוויל ששרי הביאה לי ולהתקלח וחזרתי לישון עד הבוקר.
בבוקר קמתי בכוחות מחודשים ויכולנו להמשיך בתוכניות שלנו-
נסענו ללורטון לפגוש את ג'יימס & וויוויאן, זוג מבוגר שפגשנו בDesert hot springs, (אלה שאירגנו לכבוד הילדים את תהלוכת קריסמס, ונתנו לילדים סיכות והיו באופן כללי כל כך נחמדים). הלכנו אליהם הביתה, וישבנו שם קצת, ומשם הלכנו לארוחת צהרים איתם.
היה מאוד כיף ונחמד להפגש.
חזרנו הביתה למנוחה ( אני ורות עוד לא לגמרי בסדר) ואחר הצהריים נפגשנו עם מוטי ושרי לארוחת ערב במסעדה בפינת הרחוב ליד הבית. היה טעים מאוד ובעיקר נעים מאוד לבלות כל רגע עם שרי ומוטי. כל כך כיף לנו ביחד והילדים כל כך שמחים ואוהבים אותם. כיף כיף! מחר אנחנו הולכים למוזיאון Natural history, כמה חיכינו לו!
אז- תודה!
למוטי ושרי על האירוח הנפלא והיוצא מגדר הרגיל שלהם! לוויוויאן וג'ימס, לאילנה ודיוויד שבאו לפגוש אותנו!