יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

Hot springs, Mammoth

נכנסנו בדרך עפר לכיוון חנית שטח במעיינות. הGPS הראה שהגענו אבל בשטח לא ראינו מקום שנראה אטרקטיבי לעצור בו.מניר ירש לבדוק ברגל, חזר, המשכנו עוד, שאלנו אנשים בדרך, חזרה לאחור ולבסוף חנינו את הקראוון בנקודת ההתחלה. קצת הרמנו גבה, לא היינו לגמרי בטוחים - היתה רוח חזקה ומקפיאה, הסייט היה צמוד לדרך העפר ולא מאוד פרטי.
ננסה לילה אחד ונראה!
הכנו מרק ירקות טעים, נהננו משקיעה יפהיפיה בין הרים מושלגים מעט והלכנו לישון.
אחרי לילה קפוא קמנו לבוקר שמשי, חמים ומקסים.
הלכנו לחקור את המעינות החמים.
הראשון, ברגל- קטן וחמים.
ממנו המשכנו באוטו לבריכה חמה מאוד! פרסנו לנינה מחצלת ליד, והפשרנו את הגוף הקפוא במים החמים, מול נוף עוצר נשימה.
מולנו הרים ועליהם קרחונים, אחו גדול בצבעי צהוב, חום ואדום ואנחנו ממש לבד בבריכה.
כבר צהריים, נסענו לאכול ולהיות קצת בזמן שקט בקראוון.
היפי בן 74 בשם הומפרי, עצר לידינו והמליץ לנו להעביר את הקראוון ליקוק שלא נהיה בתוך ענני האבק שמשאירות המכוניות.
דיברנו איתו קצת ( הרבה), היה בוודסטוק, ראה את האור, מטייל והוואן הוא ביתו היחיד, מאמין שהוא גלגול של ישו, יהודי (חגג בר מצווה) , בקיצור, כל החבילה. בהחלט טיפוס מעניין...

נפרדנו ממנו והלכנו לטבילת אחר הצהריים בwild willy's. שם היו שתי בריכות טבעיות חמות וגדולות, עם שביל מסודר ודק, ממש מושקע. גם שם היינו בבריכה משלנו, כמעט לבד, למרות שהמקום ממש מבוקש וכל הזמן נכנסים אנשים לשבילי העפר ומחפשים את המעיינות.
עד סוף היום הרגשנו ממש מביני עניין וכבר הנחנו מכוניות תועות למעיינות;) כמה כיף שלא ויצאנו על המקום הנפלא הזה.
נשארנו עוד לילה, והיום בבוקר, לאחר שקמנו בנחת, סידרנו את הבית וניקינו את האוטו, הלכנו לטביה אחרונה בבריכה החמה.
אכלנו והתקפלנו, אמרנו שלום למשיח, ונסענו בדרכנו Bridgeport.

על הדרך...
אחרי התלבטויות, ונסיונות למצוא מקום בקמפ בשמורה ללא הצלחה, החלטנו לוותר על יוסמיטי. הפארק עמוס מאוד ומצריך עליה רצינית להרים, ירידה וחוזר חלילה.
מחלוף על פני יוסמיטי, נבקר במעיינות חמים ונמשיך לLake Tahoe, וגם לשם נחליט על המסלול כל יום בפני עצמו, מאחר והלילות קרים מאוד ויורדים כבר מתחת לאפס, (כמו שלשום בלילה..) ואם אנחנו לא מחוברים לחשמל אין לנו איך לחמם את הקראוון.

עוד דבר שממשמש ובא הוא הwoofing שלנו.
דיברנו עם משפחה בChico, שיש להם חווה חקלאית, והם ישמחו שנגיע אליהם להתנדב. חמש שעות עבודה ביום בתמורה לחיבור לחשמל וארוחה. אנחנו מתכננים להגיע אליהם בעוד כשבוע.