יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

מקשיבים לרוח בעלים...
באמת.
זה כזה מקסים.
דן ורות משחקים במים, בונים עולם.  יש להם אי, ומקלחת והם תופסים עקרבי ים ( סרטנים).

ג'ראד נסע לפני שעה וחצי. אחרי ארוחת קדירה מעולה שהוא הכין לנו מבעוד מועד.
היום טיילנו יחד בZion, עשינו מסלול קצר לתצפיות canyon overlook trail, 1.6 ק"מ. עברנו במנהרה ארוכה ארוכה שעוברת בהר.
אתמול נפגשנו בעיר לה-ברקין, ונסענו יחד למצוא בונדוק. אחרי שחנינו את הקראוון במקום נחמד לא רחוק מהנחל, נסענו לטיול בפארק. נכנסנו פנימה עם האוטו למרות שהיה עמוס מאוד, יותר מכל פארק אחר שהיינו בו, ובמזל מצאנו חנייה ליד הכניסה למסלול. חנינו ונכנסנו בשאטל פנימה ועשינו שני מסלולים קצרים ויפים.- weeping Rock, סלע גדול שממנו נושרות טיפות מים.. ושכשכנו את הרגליים ב- Temple of Sinawava, ועוד מסלול קצר לבריכות יפות- Lower Emerald Pools.
בסופם התפנקנו בגלידה אמריקאית והשארנו מקום לארוחה במסעדה של חבר של ג'ראד Bit&Spur Grill, פיוז'ן מקסיקן..
כשהגענו חזרה לקראוון עשינו מדורה וג'ראד לימד אותנו לאכול פיא און סטיק ( pie on stick) טעים....!!

מחר, נלך לפארק Zion בנחת, להצטרף לתוכנית ריינג'רים ולהביא לילדים תגים ולספוג את האווירה..