יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

מסביב הרים גבוהים וטיפה מושלגים
קרררר

הימים שלנו...
קמפ של העיר campground by the lake, ממש נחמד. בתוך יער אורנים, קרוב לכביש, רואים את האגם, עם חיבור לחשמל.
מזה ומזה:)

יום אחד, הלכנו למרכז מבקרים ומשם יצאנו לשני מסלולים. הראשון, בנחל צמוד לאגם, ראינו דגים ( טרוטות) וברווזים וגם תצוגה תת קרקעית של הנחל. סיימנו בחוף המקסים של האגם שם אכלנו כריכים. לשמחתנו החול הצליח להתחמם מקרני השמש ושכבנו עליו בנסיון הפשרה.
מהחוף המשכנו במסלול ההיסטורי לאורך האגם Tallac historic site, שם ראינו בתי אחוזות (שכעת נמצאים בבעלות מדינה) בהם גרו משפחות במאה הקודמת. גינות ענק ובתי עץ מרשימים ומיוחדים. למשפחה אחת היה את הבית המרכזי ומאחוריו- המטבח, בית הגנן, השומר, המטפלות, המכבסה וחדרון בית הספר. אה וגם בתי עץ עצומים ליד האגם לסירות... קשה לתאר. ויפה מאוד מאוד. היום הכל מתפקד כמוזיאון, תאטרון ומקום תרבות.
אנחנו הגענו אחרי העונה, אז לא זכינו לראות את המבנים מבפנים.

יום שני, טיילנו במפרץ אמרלד (Emerald bay), מפרץ יפהיפיה, עם אי במרכז, שכולו, על האי והמפלים והיערות, היה בבעלותה של גברת אנגלייה שהתחתנה היטב, פעמיים, ובנתה טירה בחוף המפרץ, ממש מול האי, בסגנון ויקינגי -  vikingsholm. כיום ברשות המדינה.
ירדנו לראות את הטירה היפה מבחוץ, ובילינו בכיף בחוף. הילדים ממש נכנסו למים ונהנו מאוד.
דיברנו עם משפחה שילדיהם שיחקו לידנו, והם סיפרו שהם הגיעו מסן פרנסיסקו בגלל השריפות. בתי הספר נסגרו והאויר המעושן לא בריא לנשימה, בעיקר לא לילדים אז הם החליטו, כמו רבים אחרים, להתרחק.
בדרך חזרה מעלה, פגשנו חבר מעמק הירדן! כמה הזוי!

ביומנו האחרון, עשינו טיול רגלי מהקמפ לטיילת. היינו בגלריית אמנות, אכלנו אוכל הודי והעברנו את היום בכיף ונחת.

לסיכום החוויה, אגם טאהו פשוט מקסים! הנופים עוצרי נשימה, המים צלולים וכחולים, ואפשר לתאר שבחום של הקיץ כיף מאוד לבלות בחוף.
...היה עמוס מאוד באנשים, אולי בגלל השריפות ואולי בגלל שפשוט ככה זה. המקום מאוד תיירותי ומלא חנויות וקניות. האוכלוסיה המקומית מרגישה מאוד ענייה ויש הרבה הומלסים ואנשים מוזרים ברחוב.