יום חמישי, 1 בפברואר 2018

Lake Medina יום אחרון

יום חמישי, 2 בפברואר

כבר יום שלישי שאנחנו פה בקמפ, בנחת. יומיים לא הנענו את האוטו... עשינו טיולים באופניים, ברגל- ביערות האלונים ובמרעה הפעיל שיש פה, ניר הלך לסדנת נגרות וחגגנו את טו בשבט עם מלא פירות ומאכלים טעימים.
היום,
קמנו בנחת, בחור מסדנת הנגרות שניר עבד בה ביום רביעי, בא והזמין את ניר לבוא לסדנה שוב. לקחנו את הכביסה והלכנו יחד. האיש הנחמד, דווין, הכין לילדים כלב ינשוף ומלאך כיס בשבילי, אותם גילף בעץ מול עינינו ברגעים ספורים. בזמן שחיכינו לכביסה וניר היה עם דווין בסדנה, הלכנו לחדר הפעילויות הגדול בקמפ. שם פגשנו את נשות עבודות הטלאים. כולן מגיעות ועובדת יחד - כל אחת על הקווילט שלה, אבל בחברותא, מעורר השראה לראות. דיברנו עם אישה אחת שהיא ובעלה "פול טיימרים", כלומר, מכרו הכל ומטיילים בקראוון כל הזמן ובכל שנה שלושה חודשים מוקדשים להתנדבות ועזרה לקהילה, לדוגמה נפגעי ההוריקן. ממש יפה שאנשים נותנים תכלית כזו לזמן שלהם. של נתינה ועזרה. היא הזמינה אותנו להצטרף אליהם למדורה בערב ולספר איך היה בחנות הקווילטים בעיר.
נסענו לעשות סיבוב בעיר Bandera. עיירה ממש חמודה, בירת הקאובויז של האיזור. הלכנו לחנות קווילטים כמו שהמליצו הבנות התופרות בקמפ ורכשנו קיט קווילטים קטן, ונכנסנו לכמה חנויות. בחנות עורות שניר חיפש בה אביזרים להכנת נרתיק ללת'רמן בשבילי:) פגשנו זוג כל כך נחמד. דיברנו איתם שעה, הילדים קיבלו ראשי חיצים מעומאן בערב הסעודית, עור של נחש פעמונים ושן של חזיר. החלפנו פרטים והזמנו אותם לבקר בארץ;))
המשכנו ל General Store,כמו של פעם, עם מילקשייק וגלידה ומכולת ומזכרות... ממש מגניב.
כשחזרנו לקמפ בשש בערב, הצטרפנו למדורה שהזמינו אותנו אליה מוקדם יותר היום. שני זוגות נחמדים ממינסוטה ומקנזס סיטי מיזורי. ישבנו איתם שעה קלה והילדים אכלו "סמור" - מרשמלו חם, קוביית שוקולד ושני ביסקוויטים שמועכים אותם יחד. שחיתות. ו קיבלנו דגלון בן של סן אנטוניו להוסיף לקווילט.
תודה על כל המתנות הנפלאות והמיוחדות!

ביום רביעי, טו בשבט, ניר בילה חמש שעות בסדנת הנגרות, למד לעשות עיטורים עדינים ויפים בעץ וגם קיבל ערכת אימונים:). קנה שני סכינים וקיבל אבקת השחזה שאנחנו מחפשים כבר מלא זמן. בערב חגגנו את טו בשבט. מקווים שמישהו שתל עץ גם בשבילנו בארץ...

בערב יום שלישי ראינו שקיעה יפהיפיה על האגם וזריחה נפלאה של הירח המלא של שבט. רגע מיוחד.

מחר, ממשיכים אל החווה בקינגסברי
בהצלחה🙏


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה