יום רביעי, 24 בינואר 2018

יום אחרון בביג בנד

יום שלישי, 23/1/2017

זהו, מחר ממשיכים במסע שלנו מה"עיקול הגדול" של הנהר הגדול:) בהחלט גדול בשטח, פחות בנהר...
כמה כיף היה לנו, וכמה כיף על ההזדמנות להיות שוב, בפארק, בלי חיבור לחשמל ומים. שקט בראש והמשפחה. הולכים לישון מוקדם, במשך היום נמצאים בחוץ כל הזמן, בלי סידורים, קניות, כביסות...
האמת שהיום בכל זאת היתה כביסה...;) ובכל זאת.
היום היה יום ממש באיזי. קמנו בבוקר, יצאנו החוצה, הילדים הכינו יצירה יפה מאוד של מנדלה עם אבנים וקליפות עצים ומקלות לכבוד או בשבט המתקרב - מתנה לעצים.
אח''כ בנו מחסות לארנבים, ואחכ ישבו על המחצלת ליצירה בבצק צבעוני בתוספת מקלות ואבנים כמובן. עד 12 בצהריים הטבע ובחוץ העסיקו אותם, ואחרי ארוחה מפנקת יצאנו לסיבוב ארוך עם האופניים -
למרכז מבקרים, לשבועות הריינג'רים ( אולי האחרונה) וקבלת סיכות, ומשם לראות איזו חווה היסטורית ליד הנהר. החווה לא היתה מאוד מעניינת אבל הדרך אליה היתה יפה, עם בוסתני עצים גדולים. היה מספיק חם בשביל לעשות טבילה בנהר הריו גרנדה, דן רות וניר נכנסו למים הקרים באומץ רב! ונישנשנו קצת פירות. והנה נגמר לו היום, קצר ומלא רגוע ומהנה.
כיף כל כך שמזג האוויר אפשר לנו להיות כך בקמפ, בטמפרטורות מצוינות, גם בלילות, וימים שאפשר לטייל ולהיות בחוץ כל היום. תודה תודה!! נקווה ונאחל המשך של מזג אוויר כזה וליווי מתמיד של השמש כל הטיול.

מחר, מחכה לנו נסיעה ארוכה עד לסנדרסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה