יום חמישי, 21 בספטמבר 2017

הו הו הסלע האדום... Arches

סביב השעה שש בערב הגענו לאיזור Moab. בדרך כבר הכנו את עצמנו לאפשרות של הbondock - חנייה בשטח על אדמות ממשלתיות.
פנינו בדרך עפר, לפני הפארק של Arches, ונכנסנו פנימה לשטח, ראינו עוד כמה קראוונים והמשכנו עד שמצאנו לנו פינה נהדרת:)
נחל אכזב, שיחים ועצים מדבריים לידו, מלא אבנים יפות ומיוחדות ובאופק סלעי חול אדומים שעוצבו על ידי הרוח והמים בצורות מופלאות.
מיד שמנו כסאות מול השקיעה היפה, פתחנו אבטיח עם גבינות לארוחת ערב, ויין בשבילנו...
יופי מדברי ומה שהוא מביא איתו.
בבוקר נסענו לפארק ועשינו שני מסלולים. ראינו את סימני המים על הסלעים, שציירו בהם צורות וציורים מיוחדים, ריקוד, כמו שרות אומרת;)
אח''כ הלכנו לראות קשתות- את החלון המזרחי והמערבי ואת הקשת הכפולה. כולם ביחד באותו איזור, ופשוט עברנו ביניהם.
מלאנו מלא בקבוקי מים וחזרנו למחנה.
בדרך עברנו בנהר קולורדו לעשות שטיפה. מצאנו, בהמלצת ריינג'ר מקומי,חוף מקסים על גדות הנהר והתקלחנו במים - הכי כיף.
בבית עשינו מדורה וישבנו ביחד עד הלילה. דיברנו על האש, ועל כוכבים וכל הדברים הנחמדים שמזמנת מדורה:)

יום למחרת קמנו מוקדם מוכנים ליום בחוץ- שני טרקים- לdelicate arch ולlandscape arch.
לראשונה צעדנו על סלע חול עצום בעלייה, והגענו לקשת היפיפיה! ממש מרשים! ישבנו והתבוננו בה, דיברנו עם כמה אנשים ונישנשנו כריכים. כמעט כל האנשים שאנחנו רואים מתפעלים מהילדים ויכולות ההליכה שלהם ומנינה שהיא פשוט מתוקה!
בתחילת המסלול יש בקתות מתחילת המאה הקודמת של אנשים שבאו לגור שם. קשה להאמין. כל כך יבש, וחם וחולי פה, שקשה לדמיין מישהו חי פה לבד ורחוק מציוויליזציה... חיים קשים.
אחרי הטיולים הלכנו לסידורים... לחפש מקלחת (כבר יומיים שאנחנו מאלתרים) למלא דלק, להשלים קניות ולאכול משהו בחוץ לכבוד ראש השנה;)
הצלחנו! נתקלנו בקמפ בתוך העיר מואב, אכלנו המבורגר במקום מקומי מתחת לעץ ענק שנתן לנו אווירה נעימה בתוך המדבר הגדול הזה, וקינחנו במילקשייק וגלידה מתוקה לכבוד השנה החדשה.
אחרי הכל חזרנו למחנה שלנו בשבע וחצי, כבר בחושך, עייפים מאוד, ישר לצחצוח ולמיטות. גם הילדים וגם אנחנו! חיפשנו כל הזמן את הירח החדש אבל לא מצאנו:( נמשיך היום לחפש.