יום שני, 4 בספטמבר 2017

Yellow Stone

ילו סטון
כבר לילה שני במבואות ילו סטון, בקראוון פארק בעיר גרדנר (מונטנה) ממש על נהר גרדנר שעובר בילו סטון. נכנסנו בכניסה הצפונית של הפארק בשביל לא לסבך את הקראוון בכל העליות התלולות.
החלטנו לשנות מיקום אתמול, אחרי שהגענו לליוינסטון וישנו במקום ממש גרוע ב40$, על high way.
מצאנו את המקום הזה, עם מקום אחרון פנוי ( כל הסייטים בתוך הפארק היו תפוסים) ב67$!!
הגענו ופגשנו שני שכנים נחמדים מאוד מסיאטל, וכששמעו שאנחנו מישראל ממש ממש שמחו וסיפרו שהיו בארץ וטיילו ושהם מאוד אוהבים את ישראל!
דיברנו איתם קצת וקיבלנו טיפים על הפארק. הם אמרו שלמחרת הם נוסעים חזרה הביתה אחרי שבילו כאן כמה ימים, ושהסייט שלהם משולם כבר ושהם רוצים לתת לנו אותו...
כעבור שעה ( נכנסנו לאכול ולהתארגן לקראת כניסה לפארק) דפקו לנו על הדלת ו... הביאו לנו קבלה על זה שהסייט שלנו למחר, שתי בובות של דוב ושל מוס לדן ורות, ושלוש חולצות של ילו סטון לשלושת הילדים!!!
איזו נדיבות!!!
שמחים ומרוגשים נסענו לתוך הפארק ובהמלצת השכנים הלכנו לטבול בנהר הגרדנר במקום שבו מתחברת נביעת מים חמים (רותחים).
יצאנו ב16:00 והיו מלא אנשים. מקום מקסים ביותר!! בשביל המוביל אל מקום הרחצה ראינו אלקים ענקיים, חלקם אוכלים עשב בצידי הדרכים, וחלקם נכנסנו לנהר לשתות, בזמן שהיינו במים. ממש סוריאליסטי.
מצאנו לנו מקום מושלם במים, מעין בריכה שמצד אחד זרמו מים רותחים ומהצד השני מים קרים ומצאנו בה את באיזון המושלם! לא רצינו ללכת! נשארנו שם עד שש וחצי, דיברנו עם מלא אנשים נחמדים והיה כיף מאוד!
חזרנו עייפים, (ושוב רעבים), הכנו לשכנים ציורי תודה ומתנה שהבאנו מהארץ ( דגי קרמיקה של שרה סרי) והלכנו להגיד שוב תודה,
ו.. למיטות!

היום, יום שני, הלכנו לראות את המעיינות החמים בMammoth, היה מדהים! בריכות ומים זורמים רותחים ומעלי אדים, בצבעי זהב ולבן פתאום באמצע כל ההרים האלה... פשוט מקסים!

היינו במרכז מבקרים והבאנו לדן ורות חוברות רנג'רים צעירים והמשכנו לעוד כמה נקודות עניין ונופים ואפילו הייק קטנטן למפל.
נופים מדהימים יש פה! נהרות מתפתלים כמו נחש בין ההרים, מפלים ענקיים בתוך סלעים יפיפיים, חיות בר- אלקים ועדרים גדולים של ביזונים שמסתובבים חופשי.
( פשוט נורא ההכחדה של הביזונים בארהב, נשארו פחות מ20,000, מתוך 50 מליון שהיו פה לפני150 שנה, זה לא נתפס)

פגשנו אנשים נחמדים בדרך ונראה שכולם מאוד שמחים לשמוע שהגענו מישראל ורוצים לבוא ולבקר, מאוד כיף לשמוע.

אנחנו מחכים לראות מוס, ונזהרים מאוד מהדובים- גריזלי ודוב שחור, שמסתבר שמסתובבים פה בכיף. כמו גם אריה הרים, זאבים... ממש in to the wild!!

מחר אנחנו מתכננים לקום מוקדם בבוקר ולפני תשע להיות בקראוון פארק בתוך ילו סטון. כל הסייטים מתמלאים מוקדם אז אנחנו צריכים למהר:)