יום שני, 25 בספטמבר 2017

Escalante

בין לבין,
עצרנו בעיר השוקקת, (not...), אסקלנטה!
ירדו מדרך הנוף, בה עלינו עד לגובה של 9600 פיט (2926 מ, 700 מעל החרמון, ולא היה כזה קר...)עם נופים מדהימים של מדבר משמאל ועצי לבנה בכל הגוונים של צהוב וירוק מימין, קניונים, נחלים, סוסים סלעי מדבר מיוחדים, מקסים מקסים!
הגענו לעיירה הקטנה הזו, בה הזמנו מקום מבעוד מועד וטוב שכך כי מי שבא שנייה אחרינו נאלץ להסתובב... התחברנו לפול הוק-אפ, סגרנו עוד לילה ונרגענו קצת.
יצאנו להליכת ערב ברחוב הראשי של העיירה, לקבל קצת מהאווירה ולאכול פיצה מקומית ומפנקת. נראה שהמקום רואה עצמו בריאותי ואמנותי, יש כאן פסטיבל אמנות בשבוע הבא. יש כאן איזורים יפים לטייל בקניון ליד, ובעיקר, מטיילים ותיקים שמגיעים לכאן העצירה בדרך.
מהסתובבות ברחובות ראינו שהרוב כאן די נידח וסגור חוץ מכמה חנויות לתיירים למטיילים. בשבילנו זה סבבה, כי זה בדיוק מתאים;)
בבוקר חשבנו שנצא לטייל ( ראו פוסט קודם;), אך  לבסוף החלטנו על יום בנחת ואכן זה מה שאנו עושים.
קמנו בנחת, הלכנו לעשות קניות בצרכנייה המקומית ובחנות האורגנית, אכלנו ברנצ', טיגנו שניצלים, והילדים הכי מרוצים מזה בעולם! משחקים פה באבנים ובדמיון כבר שלוש שעות...
אין מה להגיד אי אפשר לרוץ כל הזמן, וצריך לפעמים קצת לנוח...

ניר מבקש להזכיר לעצמו את ההייקים שלא עשינו ונצטרך לחזור אליהם מתישהו... Spooky & peekaboo על כביש hole- in-the-rock