יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

יוצאים מהטיטון...

בנסיעה החוצה מאיזור הילוסטון והגרנד טיטון, הרי הרוקי מימין- ומעליהם ירח לבן, שמיים כחולים ובהירים וראות צלולה... פשוט מדהים.
היינו עכשיו שלושה לילות בcamp של גרנד טיטון, בחורשת אורנים מקסימה.
10 ימים בלי חיבורים עברו בשמחה וכאילו החזירו אותנו לקצב הנכון.
שלשום הצטרפו לסיור מודרך מmoss, מזהיב לאגם taggart למרגלות הטיטון. ראינו את הקרחונים במעלה ההר, למדנו על בעלי החיים, מהרנג'רית אסתר;) וישבנו ליד  האגם, נישנשנו נחנו וציירנו לפני ההליכה חזרה. החלטנו להשאר עוד לילה.
אתמול קמנו מהר מהר ובתשע כבר היינו מוכנים לטייל סביב אגם ג'קסון, colter bay. טיול של 2 מייל קצר וקולע, אגם מדהים עם חוף של אבנים עגולות, ליים סטון, גרניט ונייס העתיקה. כל כך כיף להתחיל ככה את היום... ראינו סימנים של שריטות דוב על העץ, ככה הוא מסמן טריטוריה, ראינו צבי ובמבי, חוגלות/תרנגולות בר, טיפסנו על אבנים ישבנו ושיחקו בחוף וסיימנו את חוברות הריינג'רים.
בחזרה הילדים קיבלו את תגי הג'וניור ריינג'רס שלהם אחרי שבועת השמירה על הטיטון:)

חזרנו רעבים לארוחת בוקר מפנקת בשעה 11:30, ומשם- נחת בcamp.
כעבור כמה זמן הגיעה משפחה עם שני ילדים שמייד התחברנו איתם. גם הם ייצאו להרפתקה של שנה בארהב, מליד ברקלי בסן פרנסיסקו. ישבנו יחד סביב המדורה, החלפנו חוויות. הם שבועיים בדרכים אז אנחנו כבר ממש וותיקים;)) הילדים שיחקו יחד, ולקינוח אכלו מרשמלו.. נפרדנו לנוהל ערב- מקלחות וארוחת ערב.
היום בבוקר קמנו ארזנו את עצמנו והלכנו להפרד. הילדים מצאו מחנה ביער והורישו אותו לסיימון (6.5) ולורה (4.5).

ועכשיו - בדרך לflaming gorge, ובין לבין לילה בKOA, להטעין מצברים ומצבורים:))
בתוכנית- להגיע לSalt Lake City ולפגוש את חבר של ניר- ג'רד.

בסוגריים אגיד שחוברות הריינג'רים פשוט מעולות! מלמדות על הפארק, על בעלי החיים, מעודדים קשר עם אנשים והכל בדרך של משחקים - בינגו, חיבור נקודות במספרים, הקפה בעיגול, השתתפות בתוכנית ריינג'ר. מקסים!