יום שישי, 22 בספטמבר 2017

ראש השנה בcanion lands

נשארנו בקמפ המעולה שלנו עוד לילה.
החלטנו שלא שווה לעבור למרחק של חצי שעה ל canyonlands.
קמנו בנחת, אכלנו היטב, ונסענו canyonlands עם האוטו. עצרנו במרכז מבקרים לקחת חוברות לילדים והתחלנו בסקירת הפארק. יצאנו לטרק של חצי שעה, ברוח חזקה טיול דק שעף לפנים ומצליף ברגליים, לראות ארצ' יפיפיה! אפילו אחרי פארק הארצ'ס, הקשת הזו היתה פשוט מקסימה! מתוכה התגלה קניון ענק, כמו תמונה בתוך תמונה. את הקניון חצב נהר בקולורדו, שממשיך בזרימתו עד לגרנד קניון, שגם אותו הוא חצב.
ראינו גם את הגרין ריבר, שראינו גם בפליימינג גורג' לפני שבועיים.
המשכנו לעוד view point, בטרק של 45 ד' בערך, והגענו לנוף עוצר נשימה, של גבעות צהובות מינרלים באבן, בתוך צוקים אדומים וסלעי חול עגולים ועצומים. עמדנו והתפעלנו מנפלאות הבריאה, ומיכולות הטבע שיוצר לנו יצירות פאר להתפאר:)
צפינו על הקניון מעוד זווית אחרונה, ושוב, עצרנו נשימה. איזו עוצמה. גבעות, הרים, צוקים, מרחבים, אדומים, ירוקים...
Dead Horse
ההיסטוריה מספרת שבאיזור הזה רצו חופשיים סוסי מוסטנג פראיים. הבוקרים הבהילו את עדרי הסוסים לקצה צוק ושם יצרו גדר. במכלאה שיצרו הם בחרו להם סוסים ואילפו אותם לצורכיהם. אלה שלא נבחרו, נתנו למקום את שמו. כמה עצוב.
שוב, האדנות הזו של האדם על הטבע, שלפעמים רוע הוא ההסבר היחיד.

הילדים מילאו את החוברות במהלך היום ובין עצירה להליכה, וקיבלנו סיכות ריינג'רים, ומשם חזרנו הביתה.

ברגע שהלזניה נכנסה לתנור התפננו למקלחות. עמדנו על שלוש אבנים גדולות בחוץ ( כמו שאנחנו אוהבים) ועשינו מקלחת מרעננת ונפלאה יותר מכל מקלחת חמישה כוכבים!
בסיום הארוחה, אחרי השקיעה, דן שם לב בעיניים וחושים מחודדים בירח החדש!
איזו התרגשות! לא סתם ירח- ירח של השנה החדשה!!!
מיד יצאנו כולנו ( חוץ מנינה שישנה) עם תפוחים ודבש ורקדנו את ריקוד הירח. ברכנו את המשפחה בברכות לשנה החדשה. אין דרך יותר נפלאה לפתוח את השנה.
נכנסנו הבית, הדלקנו נר של יום טוב ברכנו ושרנו לכבוד החג.
יום נפלא!

והיום, בדרך לcainvill לקמפ עם חשמל להטעין את הבטריה ולעשות כביסה, ומשם לCapitol Reef.