יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

Provo salt lake

שלושה ימים בprovo,
אצל חבר של ניר, ג'ראד.
ניר וג'ראד טיילו לפני 12 שנה בבוליביה במשך שבועיים, שמרו על קשר פה ושם, והנה אנחנו, מתארחים בבית שלו ביוטה, שלושה לילות, הזוי ומקסים כאחד.
בשכונה של בערך 70 בתים, בתוך ההרים, עם נהר זורם ומפלים, בריכות ואתרי סקי, הבית של ג'ראד ממוקם ממש על הנהר.
אחרי ארוחת ערב מפנקת, של סלמון שג'ראד דג באלסקה;) קמנו בבוקר, אכלנו כמיטב המסורת האמריקאית eggs & bacei ויצאנו לטיול רגלי למפל, בערך שעתיים...
משם הכנו סנדוויצ'ים ויצאנו לאתר סקי, עלינו על רכבל ( שוב, כמו בסיפור של ג'ורג';) ועלינו לעשות פיקניק בפיסגה. ג'ראד המפנק דאג גם ליין ששידרג את החוויה;))
חזרנו עייפים ומאוד מרוצים...
יום למחרת, ארוחת וופל אמריקאי בבוקר ומשם, אחרי שהילדים שיחקו קצת בגן שעשועים, יצאנו לעיר- סולט לייק סיטי.
לג'ראד יש דירה גם שם ( גם מפנקת ביותר), אז לקחנו קצת ציוד ועברנו דירה.
בעיר היה בדיוק פסטיבל איטלקי, ממש מתחת לחלון של הדירה, ירדנו למטה, הילדים רצו במזרקות, אנחנו שתינו יין, אכלנו פיצה ועוד מיני מאכלים איטלקיים, והמשכנו למקדש המורמוני.
המורמוני, שג'ראד חבר בקהילה שלהם, הם נוצרים שמאמינים שהבשורה של ישו ניתנה לשני אנשים בארהב. המבנה שלהם הוא של מטיף ו12 שליחים. קצת קשה להבין ואני לא ממש מבינה עד הסוף אבל מה שכן הם לא קתולים ולא פרוטסטנטים, ולכן הם לא מאוד אהודים לדבריו של ג'ראד.
אחרי גלידה והליכה ברחובות העיר, הגענו הביתה, ראינו סרט (על קבוצת ילדים שמשחקים בייסבול, עד שהכדור נופל לחצר ובה כלב מפחיד!) והזמנו אוכל תאילנדי טעים!! ממש חווית עיר מגניבה.
בבוקר קמנו מוקדם, חזרנו לבית בפרובו,
ניר נסע להחליף שמנים באוטו, אנחנו נשארנו בבית לארגן את הקראוון ולצייר ציור תודה, ניר חזר תוך פחות משעה, הלכנו לקנות קצת בגדים חמים, ביקרנו את ג'ראד במשרד שלו ( תזונאי טיפולי הרזייה) המבורגר ו... יוצאים למואב! לArchches:))
אנחנו מתכננים עכשיו שבועיים וחצי בפארקים של יוטה Arches, Dead Hours, Capitol Reef, Zion.
עוד 20 דקות מגיעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה