יום שישי, 15 בספטמבר 2017

פליימינג גורג'

יום שישי...
אנחנו יוצאים מהפליימז...;)
אחרי שני לילות בKOA במנילה, מאוד מפנק.

בצורה מסודרת:
הגענו לאיזור ביום שלישי.
בRock Springs וויומינג. עשינו חניה קטנה, התארגנות על מצרכים, מקלחות אמיתיות וכיוצא בזה,

ביום רביעי נכנסנו פנימה לתוך הפארק - Flaming Gorge, ואל תוך מדינת יוטה.
את יום רביעי בילינו בKOA, הילדים שיחקו בגן שעשועים, נחנו בכיף.
אתמול התארגנו ומצאנו לטיול Gorge, והיה ממש gourgeus!
הגורג' הוא בעצם נהר הgreen river, שהיה נתיב מסחר ושימש להעברת סחורות עד למפרץ מקסיקו!!
הנהר חפר את הגורג' לעומק של 700 פיט ורוחב של עד 4000 פיט.
ובמאה ה-20 בנו עליו סכר, להפקת חשמל, מה שהעלה את מפלס המים הגורג' ועכשיו הנהר בגובה 60 מ' עומק בערך... ומרשים מאוד.

אנחנו טיילנו ( באוטו) בgeological loop, וראינו תנועות מדהימות בסלע, שינויי צבעים וצורות.. ממש מקסים.
המשכנו לred canion, שם עשינו מסלול קצר שמשקיף מגבוה על הגורג', שנקרא פליימינג גם בגלל הצבע האדום של הסלע ואולי גם בגלל ההתרחבות של הנהר.
לבסוף הלכנו לראות את הסכר העצום, נסענו עליו ומאוד התרשמנו.

מזג האוויר פה מאוד מאוד משתנה, אוירה חורפית ( קנינו פוכים לכולם..), גשם, רוח, שמש, קשת.. משתנה כל חמש דקות.

וחזרה להיום, אנחנו בדרכנו לסולט לייק סיטי, לפגוש את ג'ראד,
אחרי שדיברנו קצת בטלפון והכנו סנדוויצ'ים לדרך הארוכה ( בערך ארבע שעות נסיעה).

חוץ מזה, האווירה טובה, מרגישים שנכנסו לאיזה קצב נכון עם עצמנו, עם הילדים.
דן ורות משחקים כל כך יפה ביחד, עולים למיטה של דן ומשחקים שעות, בגן שעשועים גם, הולכים יד ביד.. ממש כיף לראות.
גם רבים, ברור, בכל זאת אחים, אבל הרבה פחות.
מדהים לראות איך משחק הדמיון הוא המשחק בה' הידיעה, ובו הם יכולים לשקוע ולעבד את כל החוויות...

דן התחיל לכתוב, כנראה בגלל ההרגל שאנחנו כותבים כל ערב ביומנים, וכותב ממש צורות מסודרות בשורות. תוך כדי כתיבה מדבר ואומר מה הוא כותב. ממש חמוד.
רות כותבת ממזמן כבר ומאוד אוהבת את זה...